Thursday, May 28, 2009

kissing the lipless...

my dear blog;

entahla mcm tak faham.... bila dah cuba nak faham... tiba tiba mcm lagi susah nak faham.... macam ada sedikit penat... tapi biasala aku... kunyah dan telan sahaja... selalu berkata 'tidak apa'... selalu menenangkan hati... cuba nak fahami... mungkin aku sudah 'heartless'... atau mungkin di sana yg 'heartless'... merasa yang benda itu tidak apa... tapi aku? lihat, tonton dan senyum? senyum ajakah yang mampu aku buat?... atau aku sahaja seorang ratu drama... ahhhh! alangkah mudahnya kalau aku boleh berkata selamba... aku tak suka itu dan ini... tanpa fikir rasionalnya permintaan aku itu... entahla, sebelum berkata selalu nya aku akan diam dan fikir baik baik... hendak bercakap tentang ini sanggup aku tukarkan kepada yang itu... sebab aku adalah penjaga hati... ya itu aku, penjaga hati orang, bukan hati sendiri... *tak paham? sila abaikan sebab ini tidak ada kena mengena pada sesiapa*


*post*

3 comments:

Anonymous said...

kesabaran pasti ada hikmahnya satu hari nanti....hikmahnya mungkin akan datang sekarang...mungkin akan datanag entah bila kita tak tahu...tp yg benar, ia akan datang juga satu hari nanti...kita hanya harus bersabar dengan dugaannyaa.....dan bersedia menantinya......

Jorji said...

jadi penjaga hati,orang atau diri sendiri,adalah lebih baik dari jadi penyusah hati,orang atau diri sendiri.

fara[the]bugbuster said...

thanks to both of u :)