Saturday, June 06, 2009

feed me if you love me...

my dear blog;

aku dah start keje di tempat baru dan berkerja sebagai pekerja shift... yup! back to square one and i'm working at Shell IT, Cyberjaya... tapi takpe asalkan weekend aku adalah off day! hehehe... keje tak tentu masa nih penat dia lain macam dan kengkadang bila kita habis keje tuh kita macam mengharapkan sesuatu yang menarik akan berlaku a.k.a yang boleh buat otak kita lega dan tersenyum sepanjang hari... *panjang la pulak intro nye kan?*... something big or maybe huge in mylife happen last monday... and until today aku mcm tak percaya akhirnya benda yang aku selalu angankan berlaku... this maybe not a big deal to you but to me IT IS a big deal!...

r: u, bak kunci apartment u
m: ha? nak buat pe?
r: i nak beli brg dapo, i nak masak utk u
m: *gelak* bia bena!

aku kasik jek la kunci rumah... aku cuma bayang kan masakan yang biasa biasa saja... then aku pergi keje with the big question mark inside my head... apa seh dia nih? bia bena?

habis office hour dia dah tunggu depan office senyum2 dalam JoJet *ye dia drive JoJet, the only person yg aku benarkan drive JoJet - something new for me*... masuk dlm JoJet ada bau seakan bawang... hahaa aku tgk muka dia, dia senyum senyum, rasa nak sekeh pon ada...

dan mmg dia masak something utk aku... i was speechless... jawdrops... nak nangis pon ada... sangat2 terharu... touching at the same time... i dunno... an amazing feelings that i never had before... and i'm out of words so, let the pictures tell the story...






YUP!... angle hair Bolognese Sauce with Seafood and chocolate fried ice cream!!!! need i say more!!! *thanks for the lovely dinner dear love... u rock my world \m/*



*post*

6 comments:

MagnusCaleb said...

is he french? a heart-full meal you got there dear :)

btw, best of luck on yer new job

fara[the]bugbuster said...

hahaha... thanks bobbie the bro :)

Jorji said...

aku nak jeles kat kau ke kat bf kau?
arghh!
:P

fara[the]bugbuster said...

honestly aku lagi jeles kat kau hahaha :P

nizang said...

aku baru bace. hahahha...

fara[the]bugbuster said...

DEMMIT! gua malu!