Monday, January 12, 2009

unstoppable pain...

my dear blog;


*quizzical*


hari ni aku tak kerja... bukan malas atau apa... kepala aku tak berhenti berdenyut... bukan sekali tapi dah berkali kali... sejak dua menjak ni... terasa mcm nak hentak kan je kepala ke dinding... dah berbiji biji pain killer aku telan... sampai ke mata terasa... entahlah... pergi klinik doktor kata "migraine..." benda yang paling aku menyampah... sebab aku tau benda ni akan datang berkali kali... aku jarang sakit kepala... kalau sakit pon sebab kena hujan... tapi kali ni mcm ada 'bintang' ... ahahha bintang pon bintang la... ok mau baring... mata sudah terlihat bintang...

*post*

7 comments:

zatix said...

hui, apa cerita dah jarang online, jgn sampai2 hentak2..

fara[the]bugbuster said...

hahahha aku busy melayan coding dan scripts... yelah nanti aku hentak ke kepala kau... bila mau makan makan lepak bincang bincang lagi?

eddie dewanaga said...

go easy on those painkiller tu beb...

masa gua muda2 dulu, teruk jugak gua kena, gua tuduh study gua yg melampau(yeah right..!) buat gua jadik migraine sampai nak pecah otak, tapi gua tau itu semua sebab lifestyle gua yg berangan nak jadik rockstar dulu... kombinasi hebat, nicotine, caffeine & alcohol... itu blom cerita pasal 'sweet leaf' lagi..

pastu gua cut down alcohol, sweet leaf... cuma rokok dan kopi masih tak berjaya gua usir...

painkiller??
ambik slalu2 boleh damage your kidney babe!!

fara[the]bugbuster said...

ye, penah baca article pasal kidney damage tuh... 'sweet leaf'? hahhahaha "sweeeeeeeeettttt!!!!!" mungkin sebab aku peminum caffeine tegar kot...

a.b geldofg said...

mai aku picitkan

fara[the]bugbuster said...

hoh?! :)

a.b geldofg said...

:)