Thursday, January 22, 2009

aku akan mulakan hari esok dengan beberapa perkara yang baik baik...

my dear blog;

pertama:
aku dapat job untuk April... Alhamdulillah... aku akan ikut tour selama 8 hari ke seluruh Malaysia untuk satu event ini (selesai job akan aku kasitau apa event tu) the best part is aku bebas untuk shoot apa jenis gamba tanpa klasifikasi... tak sabar! *aku masih belajar dan masih perlu tunjuk ajar... situasi aku = ngeri*


kedua:
aku rasa lega yang amat besar... tiada rasa jantung berdegup laju bila aku tau ditipu tapi serba salah utk tanya dia betul atau tidak tentang penipuan tu atau aku tau ditipu dan dia tidak tau aku dah tau dan aku pura pura macam takda benda jadi... zaman gusar aku dah berlalu... mind dan soul aku dah bebas... aku rasa lebih gembira sekarang dan aku rasa lebih menghargai life aku dan aku sudah mula belajar untuk respect pada diri sendiri yang selama ni aku abaikan...


ketiga:
rupanya aku ada ramai kawan... dan aku akan tambah jumlah kawan aku... walaupun kawan yang tikam belakang sudah aku tolak tepi but still aku masih punya ramai kawan... yowza!


*Alhamdulillah.... Alhamdulillah... Alhamdulillah...*


ok, aku mau share beberapa memory yang aku sempat simpan... aku yang mmg dah lama teringin nak pegi KLPAC akhirnya sampai jugak... thanks to Ely Yaniz yang temankan aku hari tuh sampai kami terjebak ke event yang 'oh! so not me' itu (aku akan post entry kemudian) sebenarnya ada byk lagi gamba tapi mcm tak larat ah!... tengok sikit sikit sudah... :)


Ely Yaniz, gadis peace

*post*

8 comments:

apek terror said...

eh gua nk tanye yg tikam dari belakgn tu still ade bekas pisau lagi x?

fara[the]bugbuster said...

hahaha ada la bekas skit tu yang tak bleh nak lupa tuh... :P

Jorji said...

caya la!
nice shot!

fara[the]bugbuster said...

hahahha thanks J

eddie dewanaga said...

beb, gambar black n white tu kurang menyerlah kan..? sebab subject dan object serata, entahla, gua pun bkn pandai pun, cuma minat je... gua suka tgk gambar air tu, klasik..!

nice job anyway...

fara[the]bugbuster said...

wah keluar semua 'subject', 'object' hahahha entahla... yela kot.. bukan aku shoot yg nih hahah aku edit jek... thanks... lain org lain matanya...

a.b geldofg said...

cntik2 gmbar ko ambil :)

fara[the]bugbuster said...

thanks ab gel :)