Thursday, January 08, 2009

mood: busy...

my dear blog;





aku tak sabar untuk sibuk... sibuk kan diri selagi yang boleh... tak sabar nak penuhkan masa... tak sabar berpeluh sakan di hujung minggu... tak sabar bergegas ke sana ke mari mengejar waktu... tak sabar menunggu April untuk project pertama aku secara solo *takut* -harap2 dapat job tuh- ... sesungguhnya aku rindukan aku yang dulu dan aku amat amat mahukan aku yang dulu -perempuan gila kerja- ...

note: gambar di atas ketika aku tolong kawan utk shoot band dia perform di melaka hari minggu tempoh hari

*post*

6 comments:

Jorji said...

headbanging! metal rules!

fara[the]bugbuster said...

tu la J... band dia mmg band metal! hahaha

a.b geldofg said...

hdup kita yg pnuh ketakutan....cntik gmbor.....tk ajak ye

fara[the]bugbuster said...

terima kasih... :)

Elly Rocker said...

band die metal, tapi hati die bunga kertas. heheh :p

fara[the]bugbuster said...

hahaha mana ko tau?