Thursday, January 01, 2009

oh masa cepatla berlalu...

my dear blog;

aku mahu tenang tenang saja... berlaku biasa seperti tiada apa yang berlaku... melupakan kesan pada kesan yang di tinggalkannya... untuk kurang memandang ke wajah emak yang penuh kerisauan memandang aku setiap kali aku pulang... mengeringkan tangis kebodohan pada kesilapan terbesar yang berlaku... tahun ini aku mahu tenang tenang saja... tidak mahu terlalu memikir... mengutip serpihan semangat di jalanan... bangkit dari kejatuhan... oh masa cepatla berlalu... Tuhan, tabahkan aku, makbulkan doa doaku, sesungguhnya aku ini hambaMu yang lemah... *senyum*


*post*

3 comments:

Anonymous said...

yang lemah tidak semestinya lemah, yang angkuh pasti akan kalah.
-ajaran seni tarung pendekar

DrSam said...

salam tahun baru,

mencari ketenangan itu seni halus. semoga reda kerisauan dihati dan gembira sentiasa.

Jorji said...

ketenangan itu ada dimana-mana dab bila-bila.

selamat mencari.