Sunday, February 18, 2007

So here's the new layout...

My dear blog;

Terasa cam hampeh bile cubicle aku jek yg nyala kat department IT nih... dari sini nampak la mamat mamat server kat dalam bilik Data Centre... herph.. nak ajak borak malas la... since I'm not a person who like to start the conversation... so... tenganga je la aku sambil monitor email yg masuk... so far takde case yang heavy so ok ok je la keje hari nih... nak buat camna.. I'm the only malay in the team... but it's ok... dapat OT... punya la bosan sampai tuka layout hahhaa... welcome to the new fara's powervision... mengong ah! *post*

2 comments:

Anonymous said...

i can't start a conversation too.
you know it's really hard for me to say something, i only talk to my office mates when i need something. hampeh.

fara[the]bugbuster said...

yah... you mmg hampeh! gagagag....