Wednesday, October 14, 2009

redemption song...

my dear blog;

kalau aku diberi pilihan, aku memilih utk ada time machine so that aku boleh putar masa untuk tidak make a move seperti mana yang telah aku buat dulu... tapi itu sangat cliche lah!... a fren of mine kata, benda benda tu semua is part of learning curve untuk hidup kita to become a better person... tapi aku cakap kat dia, mcm dah byk learning curve yang aku lalu... nak jugak aku rehat kejap utk graduate from those sickening learning curve tu... dia jeling aku, aku tau dia tak suka...

recently, aku selalu rujuk chapter chapter learning curve hidup aku pada dia... dia dengar, angguk, diam, response... jarang aku dengar reponse dia sebab aku mmg dilahirkan 'sedikit' degil... tapi kali ni aku mcm sedikit setuju... walaupun a fren of mine cakap aku kena setuju semua apa yang dia kata...

aku dah bosan dengan semua benda benda kat sekeliling aku sekarang... benda yang sama berulang ulang... dah pergi, datang balik... dah datang, pergi balik... it's like a never ending story... a fren of mine cakap hati aku kaler pink!... hahah... dia kata aku baik sangat, cepat forgive and forget... aku diam... tapi aku tak cakap sebenarnya kaler hati aku bukan pink... it's just aku percaya yang... satu hari aku akan dapat redemption utk semua kebajikan kebajikan percuma yang aku buat pada dia, dia dan dia...

aku pandang muka a fren of mine, aku cakap perlahan "takpelah... one day, i believe one fine day... aku akan dapat redemption yang aku tunggu tunggu... tuhan akan turun kan dia dari langit... untuk aku..."


*post*

3 comments:

kerR {abdullah} said...

one day, i believe one fine day... aku akan dapat redemption yang aku tunggu tunggu... tuhan akan turun kan dia dari langit... untuk aku..."

AMIN... :)

lelaki aighiss yang pelat R said...

amin.

Anonymous said...

ade hikmah disebalik nyer...ia pasti dtg satu hari nanti..dtg dgn kebahgian...bila masenye, hanya IA saja yg tahu..dan hanya IA saja yg layak tentukan...rite...?? i pray for u too... *miss u* + *hugs*