Monday, October 12, 2009

it's about time! and i mean NOW!

my dear blog;

sempit . sesak . senak {itu yang hati aku rasa sekarang}

a friend of mine beritahu aku yang aku perlu hentikan apa yang aku sedang buat sekarang... kalau dulu aku degil dan aku yakin aku mampu merubah keadaan... tapi jelas kalau berusaha seorang saja takan menjadi...

jelas jelas depan mata je, tapi aku tak nampak atau buat buat tak nampak... jadi aku rasa usaha sia sia aku nih aku harus hentikan, tarik handbreak... tak payah nak toleh toleh belakang...

a friend of mine juga kata... dengan jelas usaha aku mmg sia sia kalau terpaksa berurusan dengan orang yang takda hati... yang hanya tahu nilai kau itu ini... tapi diri sendiri?...

a friend of mine juga dah berkali kali ingatkan aku... jangan! jangan! jangan!... sudah! sudah! sudah!... dan aku rasa ini la masa nya... hentikan segala usaha menjaga hati orang yang tak tau nak appreciate kita...

yeah! it's about time...
and i guess this is the perfect time...



nota kaki : masih lagi mendengar shining light - ash tanpa henti


*post*

No comments: