Wednesday, July 08, 2009

little miss grumpy...

my dear blog;

not enough sleep, ‘sucky’ morning shift has turn me to an irate person… please bare with me… i’m sorry if I accidentally hurt someone’s heart… but do please understand my situation as I’m not a morning person and i’m trying so fucking hard to adapt with the shift life pattern… and maybe i will not satisfy or full fill your request or demand as what u want… but this is only for temporary… after two weeks when I’m in the evening shift I will be the normal fara…

*post*

5 comments:

zatix said...

beb, aku lambat tapi aku nak ckp gak tahniah dapat keje Shell, all the best ok!!tabahlaa

fara[the]bugbuster said...

hohohoho!!! tq tq tq!!! baik! aku akan menjadi org yg lebih tabah *peluk zati kuat2*

diera said...

amaran keras.. JANGAN KACO FARA TIDO TAU! krkrk.. (samel teringat kongsi katil ngan kau)

fara[the]bugbuster said...

ye betull!!! hanya org yg spesel jek tau camna kalau aku diganggu ketika tido muhahahah *aku pon teringat muhahaha boleh jadi gado besar kan!*

diera said...

gile hampir gaduh besar hanya kerana alarm hempon aku bunyik banyak kali gile.. dengan berebut space katil... HAHHAA!