Saturday, November 01, 2008

kerja oh kerja...

my dear blog;

aku terasa bebanan yang amat berat... hari minggu, malam hari, awal pagi, aku masih menatap monitor... haishhhh... tak tau bila nak habis... takan habis kot... tukar kerja?? tunggu la sampai December... kerja baru pun tak menyusul tiba... komitmen??... jangan cerita, terlalu banyak... aku bukan anak org kaya, semua benda aku kena usaha dapat kan sendiri... haishhh... bukan mengeluh, cuma terfikir... nasib orang lain lain... takpela, kalau dah tertulis aku perlu usaha lebih... aku usaha... yang selebih nya aku berserah pada tuhan....

*post*

2 comments:

eddie dewanaga said...

kalau fara jadik artis mesti dapat kawen datuk2 yg kaya raya...
huhuhu...


**statement yg menyakitkan jiwa...

fara[the]bugbuster said...

hahahah... tak perlu... kalau kaya raya dgn usaha sendiri lagi berbaloi... kan kan kan...