Sunday, November 23, 2008

conversation among the ruin...

my dear blog;

aku diserang migraine... rasa mahu aja aku hentakan kepala aku ke dinding... tak pernah aku sakit kepala mcm nih... aku mmg perlu rehat... jadi aku batalkan temu janji ke wedding client aku esok...

siang tadi, aku di kejutkan dengan perbualan yang betul betul membuat aku sedar... selama ini betapa bodohnya aku ditipu... selama 3 tahun aku dengan dia, rupa nya byk benda aku di tipu... tapi tak apala... tak penting bagi aku utk pikirkan benda benda yang dah lepas... aku terima dengan senyuman...


tahniah maini dan art... hehehe yup, akulah pengapit tersebut... jangan tanya mcm mana aku boleh terjebak... heheh what ever it is, maini ko cantik hari ni... transformasi yang amat berkesan... sila berikan tepukan gemuruh.... *tepuk tepuk tepuk* ... tarian piring oleh penari yang memakai name tag 'ahmad' sangat mengujakan ok! hahah...


oh ya... zati, thanks for the ride hun... I owe you one... *hugs*



sekian aja utk hari nih... kepala aku berdenyut sampai ke mata rasa sakitnya... mari tido...





*post*

9 comments:

eddie dewanaga said...

pengapit lagi berseri dari bride...

betul beb, gua tak bedek...!!

fara[the]bugbuster said...

eleh! aahhahah

zatix said...

huhu,mau tak megren, dua hari tak res..dua-dua berseri ape..*hugs*

fara[the]bugbuster said...

hahha tulah... maini cantik btol kan???... berseri seri.. hahah zati kalau aku tringin sate kajang kita ketemu lagi yah... *hugs back*

Jorji said...

layan tdur..

Elly Rocker said...

nape aku baru tau ko jadi pengapit? *menjeling*

fara[the]bugbuster said...

aku malu nak citer, nanti ko ketawakan aku *malu*

Anonymous said...

i benci penipu...

fara[the]bugbuster said...

pidda: *smile*