Thursday, May 03, 2007

Cuti, cuti... duit habis...

My dear blog;

Hari nih sebelum jejak kaki masuk office aku dah tau dah, hari nih mesti hari yang membosankan... herph... sah! memang bosan... suasana office yang suam suam kuku... dengan cibicle yang lebih banyak kosong dari berisi bebetul buat aku rasa nak tidur jek depan PC nih... jenguk kat cubicle Azah, kosong... tak keje kot dia nih... entah MC entah sambung cuti... best betul... dah la pagi tadi baru lepas ujan... so, takde la member breakfast aku hari nih... dah la coffee machine rosak... sah! hari nih memang hari yang bosan kat office hari nih...

Semalam aku tak boleh tido... herph.. penangan tgk citer jangan pandang belakang.. haishhh apa nak jadi ngan aku pon tak tau la... herph.. yelah dah duduk sengsorg kat apartment tuh bila dah tgk citer tuh impak nye adalah terasa sikit... heheh... yang paling bosan ngan aku punya 'perangai' ni, mak aku... hahah cuti labour day lepas tuh aku balik BP... disebabkan penangan crite tuh aku ketuk bilik mak ngan abah aku pukul 3 pagi... paksa mak aku tido ngan aku... so 3 mlm la dia tido ngan aku... haishhh teruk lak aku rasa... tapi mak aku kata syok plak tido kat bilik aku... dia tido nyenyak sampai satu hari tuh dia termiss subuh... hahhaha....

Bulan nih mmg aku lari budget gegile... bile dah balik BP napsu shopping aku membuak buak... barang murah murah... herph... habis beg, kasut, baju aku beli... takpe la aku bukan selalu shopping pun (ye ke? yela....) ... nampak nye plan nak beli katil kene pospone la... herph.. takpe la beli frame katil dulu... sebab Ikea tgh sale skang nih... kang termiss plak... bulan depan beli tilam plak... tilam takpe beli kat kedai perabot biasa pun boleh, plus lagi murah...

Terasa mcm nak tukar layout and MP3 lagu baru... tgk la kalau ada masa... kepada Diera dan Helda : "Jom la lepak umah aku weekend nih, lama tak lepak sesama... nanti aku masak spegeti x-periment hehehhe... terasa mcm nak masak jek... kalau korg ada boleh la rasa bahan ujikaji aku tuh... "... heheh entah la *post*

No comments: