Thursday, December 16, 2010

my lil red note book...

my dear blog,

herph... saya penah beli buku nota kecil di ikea beberapa tahun lalu, dulu saya rajin tulis apa apa yg terlintas di kepala saya, small notes from the book that i read, interesting wordings from the movie that i watched etc, apa apa saja la yang rasa rasa nak tulis, even budget bulanan dan bila saya benci seseorg mmg habis la saya conteng kat buku nota merah tu (semestinya saya tak tulis di sini).

semalam saya kemas2 bilik komputer saya a.k.a bilik kerja saya, haha! mmg bersepah, sebb masih byk barang2 yg kat dalam kotak lagi (berpindah dari rumah 2 tingkat ke apartment kecil - byk barang terlebih) . saya buka balik, baca selai2 apa yg saya tulis dlm tuh hahaha! ini nota2 kecil yang dari 5 tahun lepas (kira2) jadi ada yg kelaka, yg buat saya kembali marah dan sedih.

tapi saya rasa sudah tiba masa saya share sedkit nota2 kecil dlm buku nota merah yg kecil dan comel tu di sini. nanti la bila ada masa saya post, sekarang kerja sangat membebankan, saya penat buat benda yang berulang ulang dan membosan kan. i need a new adventure, a new job? neahhh!!! i just can't wait to start my own business (apsal la loan bank ni lambat sgt nak approve) .

{wish me luck}

*post*

No comments: