Friday, July 02, 2010

busy mode [ON] ...

my dear blog;

pagi ini bila saya memandu ke office sengaja saya off kan penyaman udara, saya bukak tingkap luas2 biarkan kan angin pagi masuk… sejuk, tapi mcm ada satu rasa aman… mata ada sedikit pedih, mungkin sebb tak cukup tido, mana tak nya balik kerja semalam malam pon dah pukul 2.30 pagi, sekarang jam 7 pagi dah duduk di cubicle office… sejak akhir2 ni mmg agak sibuk, hectic sesaja… tapi takpe, saya suka busy, saya suka bila saya teramat amat busy so that I dun have to think the unnecessarily things… life will be much more easier… kalau boleh weekend pon nak keje… saya nak busy hari2… weekend ni pon saya buka meja berniaga di frinjan, setiap jumaat saya ada di tennis court di mmu, training… saya dah main tennis balik dan saya dah mula intai2 kelas music dan tgk schedule saya kalau boleh selit2 masa, tak tau la, mungkin nak sambung balik kelas piano yg dah terbengkalai sejak habis sekolah dulu atau belajar main alat music yang lain… tgk je la nanti… masih tak sure…

sekarang saya nak jadi satu, satu individu sahaja, dlm konteks individu tu hanya ada saya… saya seorang sahaja… kalau boleh saya mau kotak2 tarikh di organizer saya penuh dgn hal2 yang berkaitan dengan kerja… cukup lah semua input dan output yang memeningkan kepala saya selama ni… saya rasa berdiam diri adalah lebih baik…

i just want everything is in the right place and everyone is happy…


*post*

4 comments:

sHiBi said...

hi u. i dont remember where did i found ur blog but ive been reading urs for quiet sometimes kot rasanya. kadang2 penat buatkan kita rasa mcm hidup is all about us je kan? dats wht i feel now. im so tired sampai rasa hidup dlm kepompong sendiri. anyway, best of luck for u =)

fara[the]bugbuster said...

thanks for reading this blog, and all the best of luck for you too :)

MagnusCaleb said...

cocoon, larva, pupa, caterpiller and butterfly...make sure you enjoy all the stages dear :)

fara[the]bugbuster said...

"MagnusCaleb has left a new comment on your post "busy mode [ON] ...":

cocoon, larva, pupa, caterpiller and butterfly...make sure you enjoy all the stages dear :)


thanks, bro... i will... i will :)


p/s: i dun know what happen with blogspot, ur comment hilang after i approved it.