Thursday, May 27, 2010

it's just another chapter, dun close the book yet, just turn the pages :)

my dear blog;

"bangun fara! jangan tido lagi!!!"


hectic! the only word to explain what is happening along the week... kesibukan di office yang tak pernah ada button pause... the competition to be a better staff buat otak aku jadi penat, kadang2 tak terkejar... tapi selagi ada peluang aku akan cuba sehabis baik...

ye saya sudah pulang ke malaysia... dah 1 week dah... everything was amazing... the priceless experience that i couldn't pay...

balik2 dari cuti mcm2 benda terjadi... but i guess itu semua dugaan dugaan dari tuhan yg perlu aku tempuhi satu, satu... takpe... it's just a phase for me to be a better person... a lesson to be learnt... aku pernah hadapai benda lagi besar dari ini, tapi aku mampu go through every single bit of it and i know this time aku juga boleh... dugaan dugaan ni buat aku lebih bersedia dan lebih matang *senyum* dun get me wrong i'm not pointing my finger to anyone it's just a note to myself...

at this point, i just want to be a good daughter to my mom and dad, a daughter to be proud of... it's time to push the 'stop' button... enough with the worthless fun, it's time for me to focus for my future... i have carrier, i have important business project and other priority to think of... i dun need other distraction to make me weak...

saya nak jadik anak yang baik untuk abah dan mak saya dan kawan yang di sayangi di kalangan kawan kawan saya... kalau semua itu termakbul saya dah tak perlu apa apa dah *senyum*



*post*

4 comments:

diera said...

*tumpang senyum jugak*
gud luck dear!

fara[the]bugbuster said...

thanks darl :)

YULIUS WIDA SAPUTRA said...

aku suga caramu bercerita , like this...

MagnusCaleb said...

selamat kembali ke tanah air, non mau liat gambar-gambar di down-undah :)