Tuesday, February 03, 2009

oh! February datang lagi... kalau boleh aku mau skip February...

my dear blog;

sedang aku sibuk menatap coding si screen biru, datang manager dari Indonesia... singgah ke cubicle ku lalu berjabat tangan dengan aku... erat!... aku hanya senyum mendengar khabar berita baik dari dia... herph.. entah la... baik? mungkin... buruk? mungkin... yang penting di penghujung bulan depan ini aku tak perlu mengadap screen biru lagi... aku bertukar ke coding di screen putih... haishhh... berlajar bertatih balik aku ke system baru... baru nak mahir di screen biru, terpaksa switch ke screen putih... dugaan... atau cabaran?... aku anggap sebagai ilmu baru... "takpe fara, kau boleh!!"... cakap pada diri sendiri... hahahha nampak nya jodoh aku dengan kompeni ni akan bertambah lama... *senyum kelat*

*post*

8 comments:

eddie dewanaga said...

mungkin ada hikmah,
mungkin bakal bertemu apa yg dicari,
mungkin bisa mengisi kekosongan jiwa,
mungkin... sapa tau!


all the best, babe!

Jorji said...

tahniah! i hari2 hadap skrin sawah padi..
(wallpaper daaa)

a.b geldofg said...

ko boleh....scren hitam pun ko ok

fara[the]bugbuster said...

thanks korang! :)

Anonymous said...

hey kenapa nak skip bulan februari?
aku dilahirkan pada bulan ni jadi belanja la aku makan dominos pizza.

apek terror said...

lu try mintak hadap anugerah screen la pulak...

fara[the]bugbuster said...

oh sama la kita kalau camtuh... mari celebrate bersama sama!

fara[the]bugbuster said...

apek tak terror:
haaa tula pasal...