Tuesday, January 01, 2008

Happy new year...

My dear blog;


Selamat tahun baru... mesti semua org ada azam utk tahun baru ni kan?... untuk aku seperti tahun tahun yg sudah nak kan rezeki untuk tepakbridal semakin bertambah... semakin berjaya dlm kerjaya dan di murahkan rezeki... tapi yang pastinya tahun 2008 ni adalah tahun yang mendebarkan... semoga apa yang dirancang berjalan dengan lancar dan akula orang yg paling gembira kat dunia ni if everything menjadi kenyataan... *amin*

Banyak kenangan manis dan pahit selama tahun 2007 dan juga tahun yang sudah sudah, yang pahit aku jadikan teladan dan yang manis tak akan aku lupakan... tapi dalam yang pahit tuh ada banyak yang menjadi hikmah buat aku... kalau takde yang pahit tu takda la yang manis sekarang nih... so, aku bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang ni walaupun tak se'boombastic' orang lain... *alhamdulillah*

Aku harap tahun 2008 ni buat aku jadi seorang yang lebih dewasa dan berfikiran 'waras' juga matang... aku doakan 'wish' korg juga akan jadi kenyataan tahun nih... dan aku harap 'friendship' yang kita ada skang nih akan kekal sampai bila bila ok... aku akan tumpang happy kalau korg pon happy jugak... to helda, diera, amish, azah,nona, nat thanks for being there for me... walaupon kita jarang jumpa tapi korg mmg kat hati aku selamanya... *post*

5 comments:

Anonymous said...

held:owhh so sweet....*hug*..(muntah darah bertubi2)..uhuehueheuheu...aku tunggu kad ni..copek..

Jorji said...

hah? nak kawen 2008!!? semoga menjadi kenyataan! Jomput la nanti k!

*walaupun nama takda dalam list didalam hati mu selalu..tapi ok gak takda tu!muehehe..

:P

fara[the]bugbuster said...

cik gayah: yelah nanti aku hanta kad raya deepavali kat ko

J: insyallah J kalau jadi sure jomput, tapi tak tau la bila hehehe... nanti kalau den buek party bacelor kat club boleh ajak pida tak?

Elly Rocker said...

boi ade bacelor party tak?

nak die bwk byk2 pelacur, leg geng beng puas2!

hahahaha!

fara[the]bugbuster said...

ohhh aku tak izinkan!!!