Friday, September 07, 2007

Tahniah Banjoe...

My dear blog;

Tanggal 31st August, abang aku yang no 2, Banjoe selamat 'dinikahkan'... 1st Sept acara di rumah perempuan di Kluang, 2nd Sept pula di rumah kami di Batu Pahat, penat mmg la penat... aku lari sana sini... aku la yang sambut tetamu, aku la yang jadik MC suruh diorg salam pengantin (kitorg takde acara tepung tawar)... aku la yang tolong kasi bunga telur.. almaklumla aku sorg jek perempuan kat dlm adik beradik aku... heheh terasa mcm mami jarum pon ada... ala ala kepoh dan sibuk di hari perkahwinan orang lain... tapi takpe la... nasib baik abang aku nih simple sgt org nya takde la dia nak demand tinggi tinggi... sebenarnya takde pon acara bersanding dan takde pon pelamin yang berlangsir- langsir... tapi di sebabkan kitorg nak buat tempat ambil gamba keluarga, aku pun buatla mini pelamin... hehehe aku buat dari ranting kayu, dan aku hias skit ngan bunga daisy warna putih dgn daun liar lilit- lilit kat keliling ranting tuh... hehehe (dgn dibantu oleh Robet), alhamdulillah eksperimen kami menghias mini pelamin menjadi walaupun ianya sangat simple tapi kami sgt berpuas hati (puji diri sendiri utk menyedapkan hati) dgn hasil kerja kami yang first time tuh... congrats Banjoe and Azian (minah ni sebaya ngan aku), moga dapat anak yang comel- comel (yakinkah anda utk produce anak yang comel?), hahaha jahat aku nih... apa - apa pun kalau orang kawin esok (ntah le bile), korg kena la sponsor lebih- lebih ok?... *post*

6 comments:

Anonymous said...

hi it's me again.
i got the job i wanted and i'd like to ask you something,
are you single?
and if you are, would you like to go out with a police officer?

fara[the]bugbuster said...

police officer?!???!!... oh! I had bad experienced with police officer before... I and my friends end up celebrated New Year in Black Maria few years ago... and from that day I declare that PO is my no.1 enemy... *wink*

Elly Rocker said...

wahahah! crystal lake.. paul place.. masuk tv.. robet tipun mintak tolon.. wahahahhaa!!! kelakorrrr

Anonymous said...

hello.

aku bercadang mahu letak katil di atas pelamin nanti, menggantikan kerusi.

:)

fara[the]bugbuster said...

elly: hahah hampeh betol time tuh... sampai 5 pagi aku kena duduk urine test... bodo btol

iron: oh?!! ok kamu cuba dulu nanti post kan gamba ye.. heheheh

Anonymous said...

hahahaha..
ade otek nak berkenalan...eeheheh adoi la...ok la wak..misai tebal tuh